onsdag 24 februari 2010

Välkommen till mitt bloggexperiment!

Jag har alltid haft ett behov av att skriva av mig, varför inte i en blogg egentligen?
Vi ska se hur det går och vad det blir av det hela...

Jag funderade hur jag skall göra när jag inte sätter ner mina recept i kokböcker längre (Lindas favoritrecept & Flera favoriter - finns till salu ;)), och recept finns det ju många som delar av sig i bloggar... Samtidigt vill jag inte begränsa mig bara till recept, jag tycker ju också om att handarbeta, såna bloggar finns det ju också! Eller kanske jag vill diskutera mat ur hälsoaspekt, blivande hälsokunskapslärare som jag är? Eller böcker, blivande engelskalärare som jag är? Eller vad som helst annat....

Den gemensamma nämnaren, som jag ser det, är "hemma". Jag sysslar och pysslar med allt möjligt hemma; stickar, kockar, läser etc... Jag tycker om att gå ut också, naturligtvis, jag är ingen eremit, men sen vill jag hem igen - ladda batterierna.

Resultat: välkommen till Lindas *HEM*ligheter

Inga kommentarer: