onsdag 27 februari 2013

Solen tittar fram


... och det är så härligt! Väntar så på att snön smälter - ju närmare sommaren vi kommer, desto närmare kommer också vår flytt! :)

Jag har blivit ivrig att virka örhängen och de senaste är dessa sol-inspirerade cirkelformade örhängen. Mönstret hittar ni här. Rea-garn i väntan på solen - kan det bli bättre? Snabbt projekt dessutom!

Det är mera örhängen på kommande kan jag berätta. *ivrig*





Örhängena i användning, naturligtvis, i kombination med ännu en frisyr.
Denna frisyr har jag ingen video till, men jag har helt enkelt snurrat håret på sidorna i "fransk stil" (dvs lagt till lite i taget längs med) på båda sidorna, sedan gjort en svans som jag "svängt på avan" med en sådan här grej, flätat svansen och fäst den (döljandes tofsen in i flätan). Råddig förklaring kanske, eller?

Inga kommentarer: