torsdag 25 september 2014

Familjefiras

När det firades babyshower för ett tag sen här på Aspen, så dekorerade jag med både ballonger och skyltar (ballongerna syns tydligen inte i inlägget, märker jag nu, men skylten syns ju...). Jätte fint tyckte jag iaf, och när mamma fyllde år en vecka senare, var ballongerna fortfarande jätte fina! Finemang tänkte jag, finns väl ingen åldersgräns på ballonger? En ny skylt gjorde jag naturligtvis också! Ingen hejd på firandet, här sitter mamma och öppnar paket!

Här är alla kalasfirare: brorsan, mamma och jag. Ovanligt, speciellt eftersom brorsan bor i Sverige (men han råkade ha kurs i Finland just den här veckan - sicken tur!), men också ovanligt kul! Vi visade att det är sällskapet som avgör, och fick lite enkel tortillas - tillrett tillsammans naturligtvis - och några ballonger att bli till århundradets fest! (Typ....)

Inget födelsedagsfiras utan kaka, inte i mitt hus iaf, så vi firade med denna Cheesecake med tre sorters choklad. En kaka så god att jag bloggat om den förut både en och två gånger. En bra avslutning på ett bra kalas. Misstänker att bästa presenten för mamma var lite kvalitetstid med både brorsan och jag...

Inga kommentarer: